Vezi siteul oficial al suplimentului Lemo Silhouette. Aici vei găsi mai multe detalii (oficiale) despre produs, certificările şi documentele care atesta că produsul este SIGUR şi EFICIENT şi bineînţeles posibilitatea de a îl comanda la ofertă.

marți, 9 aprilie 2013

Lemo SIlhouette

Lemo Silhouette este cel mai nou produs romanesc pentru slabire care a castigat increderea tuturor celor care l-au folosit. Daca ati ajuns aici, banuiesc ca ati cautat insistent pareri despre LemoSilhouette sa va puteti face o imagine despre el. Ei bine, aici veti putea citi experienta mea cu Lemo Silhouette, veti putea invata din ea si din greselile mele si de asemenea veti putea impartasi cu altii parerea voastra despre pastilele Lemo Silhouette..

Numele meu este Monica Cristescu, sunt din Bucuresti, am 38 de ani si sunt mama a 2 copii minunati. Dupa a 2a sarcina care a avut loc in anul 2007, m-am ingrasat intr-un mod in care nu il doresc nimanui. Am vazut foarte multi doctori endocrinologi si nutritionisi, am incercat tot felul de diete si medicamente insa nu prea am gasit ceva care sa functioneze si sa imi ofere rezultate care sa dureze mai mult de 3 luni. Recunosc ca mi-am mai incercat norocul cu pastile gen Clenbuterol care nu sunt tocmai legale, insa tot ce am obtinut a fost o slabire drastica doar ca dupa cateva saptamani de la terminarea curei sa ma ingras, si mai tare decat ma ingrasem inainte :)

Eu am aflat de Lemo Silhouette de la medicul meu nutritionist care mi-a spus ca sunt niste pastile noi cu extract de lamaie si am toate sansele sa slabesc cu ele. Am comandat 2 cutii care mi-au ajuns pentru 1 luna si in 5 luni de zile, mi-am indeplinit visul cu ochii. Am ajuns de la 96 kilograme la 70. Sincer, am si uitat cum este sa te simti atat de bine in pielea ta.

Cum am slabit cu Lemo Silhouette?

Nu as vrea sa luati ce voi scrie aici ca pe un sablon, ci doar ca pe un text in urma caruia sa invatati ceva. Eu nu am facut altceva decat sa urmez cu strictete sfaturile medicului meu nutritionist.
  • 2 pastile de lemo silhouette (dimineata si seara) timp de 2 luni. Dupa primele 2 luni am facut o luna de pauza, iar apoi am continuat cura de Lemo Silhouette cu inca 2 luni.
  • am tinut un regim hipocaloric si am eliminat din dieta mea tot ce inseamna grasimi nesanatoase, carne grasa chiar si lactatele grase. Laptele pe care il beau dimineata, am grija sa fie degresat, iar carnea sa fie neaparat de pasare, vita sau peste.
  • nu am fost niciodata o sportiva, insa cand am vazut ca pot slabi cu Lemo Silhouette am inceput sa fac si miscare pentru a-mi mentine tonusul muscular. Alergam si inca mi-am pastrat acest obicei, de 2 ori pe saptamana cate aproximativ 30 de minute.
  • am eliminat din rutina mea orice factor de stres. Stresul este un element care poate contribui enorm la ingrasare, deci va sfatuiesc si pe voi sa fiti cat mai relaxati. 

Pareri despre Lemo SIlhouette

Parerea mea despre Lemo Silhouette o stiti deja, as fi in stare sa le recomand oricarei femei pe strada pe care o vad ca are probleme cu greutatea. Daca doriti sa vedeti mai multe pareri de la cei care au folosit produsul, aruncati o privire la discutiile  de aici. Am ramas placut surprinsa sa vad cate de multe persoane sunt multumite de Lemo Silhouette si imi impartasesc parerea.

6 comentarii:

  1. Buna ziua,
    As dori sa comand si eu 3 cutii de Lemo Silhouette. Imi puteti spune cat ma va costa cu tot cu transport pana in Timisoara? Multumesc anticipat!
    Madlaina

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Monica,
    In primul rand tin sa te felicit pentru realizare. Multe din noi ne chinuim ani de zile sa dam cateva kilgrame jos si intr-un final cedam psihic si renuntam a ideea de a mai slabi :)

    Ma gandesc ca incepand de la 1 sa incep si eu o cura cu Lemo Silhouette. Iti multumesc foarte mult pentru ca ai facut acest blog, am citit toate postarile tale si sincera sa fiu mi-ai dat un strop de incredere si speranta.

    Iti doresc numai bine si sanatate in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  3. Unde se gaseste Lemo Silhouette?
    De cate cutii am nevoie pentru o cura de 1 luna? Am cam mult de slabit, dar as vrea sa incerc doar o luna s vad cum este :)

    RăspundețiȘtergere
  4. valentina nechita9 mai 2013 la 12:25

    Lemo Silhouette este cel mai bun supliment pentru slabit!
    Am incercat tot ce se poate: cafele de slabit, supe de varza, tot felul de ceaiuri de slabit de stateam numai pe buda si nu am reusit sa slabesc.

    Cu Lemo Silhouette in schimb am ajuns sa dau jos cate 5 kg pe luna. Multumesc si Dumnezeu sa le dea sanatate celor care l-au creat si l-au adus in tara :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Stiti cumva unde pot gasi lemosilhouette? Este la farmacie?

    RăspundețiȘtergere
  6. da ti mi va rog un nr de tel ca cel de pe site nu raspunde nimeni

    RăspundețiȘtergere